سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنترل قفل دیجیتال درب با سیستم هوشمند آمازون الکسا

سیستم هوشمند آمازون الکسا

آمازون الکسا نوعی سیستم هوشمندسازی می‌باشد که به وسیله آن می‌توان تمام لوازم هوشمند الکترونیکی خانه را با استفاده از دستورات صوتی کنترل و مدیریت نمود. در چند سال اخیر از این نوع سیستم جهت کنترل ورود و خروج نیز استفاده شده است. با اتصال قفل دیجیتال درب به آمازون الکسا و کنترل آن توسط دستورات صوتی، به راحتی می‌توان ورودی ساختمان را بدون هیچ ابزاری باز و بسته نمود.

مزایای اتصال قفل دیجیتال درب به آمازون الکسا

پیش از هر چیزی باید در مورد مزایای استفاده از قفل دیجیتال درب و اهمیت آن در افزایش راحتی و امنیت صحبت کنیم. ساده‌ترین و در عین حال مهمترین ویژگی این محصولات ، باز نمودن آن‌ها بدون کلید و با استفاده از روش‌های بسیار امن می‌باشد که دسترسی سارقان به درب ورودی را تقریبا غیرممکن می‌سازد. ویژگی برجسته دیگر این نوع قفل‌ها، کنترل از راه دور آن‌ها توسط تلفن همراه است که بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های روزمره شما را از بین می‌برد. مجهز بودن به سیستم‌های پیشرفته امنیتی، بدنه بسیار مقاوم و طراحی زیبا از دیگر ویژگی‌های قفل‌های هوشمند می‌باشد.

شاید مهمترین ویژگی قفل دیجیتال درب که نمی‌توان به همین راحتی از آن گذشت، اتصال به سیستم‌های هوشمند است. سیستم‌هایی مانند سیری، آمازون الکسا و یا Samsung Smarthome که باعث دسترسی به قفل با استفاده از روش‌های پیشرفته و نوین شده و می‌توان قفل را برای حالت‌های مختلف خانه برنامه‌ریزی نمود. با اتصال این نوع قفل‌ها به سیستم آمازون الکسا، به راحتی می‌توان توسط فرامین صوتی درب ورودی را باز و بسته نمود. این روش برای ورود و خروج افراد خاص مانند سالمندان و معلولان بسیار موثر می‌باشد.

مزایای کنترل درب با سیستم هوشمند آمازون الکسا

نکات مهم در هنگام خرید قفل دیجیتال درب

برندهای مختلفی از قفل‌های دیجیتال در بازار وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های مختلفی بوده و می‌توانند نیازهای مختلف کاربران را برآورده سازند. در هنگام خرید این نوع قفل‌ها باید به این نکته بسیار توجه نمود که حتما با سیستم هوشمندسازی مد نظر شما سازگاری داشته و امکان اتصال قفل با این نوع سیستم‌های هوشمند وجود داشته باشد. ویژگی دیگری که باید در نظر گرفت امکان کنترل از راه دور قفل توسط تلفن همراه می‌باشد که بسیاری از مشکلات ورود و خروج شما را برطرف می‌نماید.

از جمله برندهایی که می‌توانند به طیف گسترده‌ای از سیستم‌های هوشمندسازی مانند آمازون الکسا متصل شوند، برند یال می‌باشد.

برترین برندهای قفل دیجیتال درب با قابلیت اتصال به آمازون الکسا

از صدها قفل دیجیتال موجود در بازار، محصولات زیر امکان اتصال به آمازون الکسا را داشته و از جمله قفل‌های پرفروش در جهان به حساب می‌آیند:

- قفل دیجیتال درب August

این نوع قفل‌ها به شما اجازه را می‌دهند تا از راه دور درب ورودی را کنترل و ورود و خروج افراد مختلف را ثبت نمایید. قفل دیجیتال درب August یکی از صدها قفل موجود در بازار می‌باشند که قابلیت اتصال به سیستم آمازون الکسا و کنترل آن توسط دستورات صوتی را دارد.

قفل August

- قفل دیجیتال درب Kwikset

شما می‌توانید این نوع قفل‌ها را توسط روش‌هایی مانند رمز عبور و یا فناوری‌های مجهز به بلوتوث و یا اینترنت مانند تلفن همراه کنترل نمایید. قفل Kwikset را می‌توان به سیستم‌های هوشمندسازی مانند فناوری Z-Wave و یا آمازون الکسا متصل و از هر جای دنیا آن را کنترل نمود.

کنترل قفل دیجیتال درب با سیستم هوشمند آمازون الکسا

- قفل دیجیتال درب Schlage

راه‌های مختلف دسترسی به Schlage، این نوع قفل را به یکی از پر کاربردترین قفل‌های بدون کلید جهان تبدیل نموده است. روش‌هایی مانند رمز عبور، کنترل از راه دور توسط تلفن همراه، کلید مکانیکی اضطراری و همچنین استفاده از روش‌های پیشرفته دسترسی مانند فرامین صوتی که نگرانی شما را از بابت پشت درب ماندن کاملا راحت می‌نماید. همچنین وجود سیستم‌های هوشمند امنیتی و ارسال پیام و آلارم هشدار که از ورود غیر مجاز افراد ناشناس شما را مطلع می‌سازد.

کنترل قفل دیجیتال درب با سیستم هوشمند آمازون الکسا

- قفل دیجیتال درب Yale

همانطور که بیان شد قفل‌های یال یکی از برترین قفل‌های موجود در بازار می‌باشند که با انواع مختلف سیستم‌های هوشمندسازی سازگار می‌باشند. به این ترتیب شما می‌توانید علاوه بر روش‌های دسترسی خود قفل با روش‌های دیگری مانند دستورات صوتی، درب را کنترل نمایید. وجود رمز امنیتی از بارزترین ویژگی‌های قفل دیجیتال درب Yale می‌باشد که امکان دسترسی به تنظیمات قفل را برای افراد ناشناس غیر ممکن می‌سازد.

کنترل قفل دیجیتال درب با سیستم هوشمند آمازون الکسا

- قفل دیجیتال درب سامسونگ

این نوع قفل به تنهایی قابلیت اتصال به آمازون الکسا را ندارد بلکه با ادغام آن با سیستم هوشمندسازی Samsung Smarthome می‌توان به آن توسط ویژگی کنترل صوتی آمازون الکسا دسترسی یافت. قفل دیجیتال درب سامسونگ از جمله قفل‌هایی است که امنیت، راحتی و زیبایی را در کنار هم برای کاربران فراهم می‌آورد.

 

کنترل قفل دیجیتال درب با سیستم هوشمند آمازون الکسا