سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مدل های قفل هوشمند با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه

اتصال قفل هوشمند به تلفن همراه

کلیدهای مکانیکی یک دردسر بزرگ در زندگی امروزی می‌باشد. حتما شما هم از دست دادن کلیدها را تجربه کرده‌اید. بعد از یک ساعت تلاش بی‌فایده، در نهایت مجبور می‌شوید به قفل‌ساز مراجعه کنید. این تنها یک مورد از دردسرهای قفل‌های قدیمی و کلیدهای مکانیکی است. اما آیا راه حلی برای این موضوع وجود ندارد؟ قفل هوشمند با روش‌های دسترسی بدون کلید، تمامی دغدغه‌های روزانه شما را نسبت به درب ورودی از بین خواهد برد.

یکی از این روش‌های دسترسی به قفل استفاده از تلفن همراه می‌باشد که روشی استثنایی برای کنترل و مدیریت درب از راه دور می‌باشد. این ویژگی بسیاری از کارها را آسان و امنیت درب ورودی خانه و یا محل کار را افزایش می‌دهد.

درب بازکن هوشمند چیست؟

قفل هوشمند یا درب بازکن هوشمند وسیله‌ای است که با استفاده از رمز عبور، کارت، اثر انگشت، کلید و تلفن همراه می‌توان آن‌را کنترل و درب را باز نمود. در این بین کنترل از راه دور قفل توسط تلفن همراه مزیت‌هایی مانند باز و بسته کردن درب از هرجای دنیا، جلوگیری از پشت درب ماندن دوستان و آشنایان در صورت حضور نداشتن در منزل، باز کردن درب با دستانی پر و بدون دردسر را به دنبال خواهد داشت.

دلایل استفاده از درب بازکن هوشمند

دلایل زیادی برای جایگزینی قفل‌های قدیمی با قفل هوشمند وجود دارد، اما شاید دلیل اصلی آن استفاده از تلفن همراه برای کنترل درب ورودی باشد. کنترل ورود و خروج افراد مختلف، تشخیص نفوذ غیرمجاز از طریق ارسال پیام هشدار به تلفن همراه و ارسال کلید مجازی و یا باز نمودن درب از راه دور تنها بخشی از ویژگی قفل‌های هوشمند است که دلیل استفاده از آن‌ها را کاملا اثبات می‌نماید.

کنترل از راه دور درب توسط ارتباط بلوتوثی و اینترنتی

نحوه نصب و راه اندازی قفل

قفل‌های هوشمند را می‌توان بر روی اکثر درب‌ها نصب نمود. نیاز به سیم‌کشی داخلی برق نیست و انرژی مورد نیاز خود را از باتری‌ها تامین می‌کند. همچنین قفل هوشمند دارای دستورالعمل نصب و راه اندازی به زبان ساده می‌باشد که کار را برای شما بسیار آسان کرده است. شما برای نصب فقط به ابزارهای ساده نصب قفل روی درب نیاز خواهید داشت.

شابلون راهنمای نصب

بهترین مدل‌های قفل هوشمند با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه

بر اساس تحقیقات صورت گرفته در سال 2018، بهترین مدل‌های قفل هوشمند که می‌توان آن‌ها را با تلفن همراه از راه دور کنترل نمود، به شرح ذیل می‌باشد:

- قفل هوشمند August Pro

August Pro

یکی از بهترین قفل‌هایی که می‌تواند امکان کنترل درب توسط تلفن همراه را برای شما فراهم آورد، قفل August Pro می‌باشد. با نزدیک شدن به درب و ارتباط بلوتوثی تلفن همراه با قفل، درب به صورت خودکار باز می‌گردد. این ویژگی پس از بازگشت از خرید و دستان پر بیشتر اهمیت خود را نشان می‌دهد. همچنین می‌توان توسط ارتباط اینترنتی این نوع قفل را از هر جای دنیا کنترل نمود. قفل August Pro با سیستم‌های هوشمندی مانند Google Assistant، Apple Home Kit و آمازون-الکسا سازگار می‌باشد.

- قفل هوشمند Kwikset

بهترین مدل های قفل هوشمند با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه

این نوع قفل را نیز می‌توان توسط ارتباط بلوتوثی و اینترنتی با تلفن همراه کنترل و مدیریت نمود. با استفاده از ارتباط بلوتوثی و باز نمودن درب ورودی، استفاده از کلیدها را برای همیشه به فراموشی خواهید سپرد. با استفاده از ارتباط اینترنتی نیز بسیاری از امور مربوط به درب مانند باز و بسته کردن درب، کنترل ورود و خروج افراد و ... را می‌توانید از راه دور به راحتی انجام دهید.

- قفل هوشمند Ultraloq

بهترین مدل های قفل هوشمند با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه

قفل Ultraloq یکی از محصولاتی است که توسط چندین روش مختلف دسترسی (رمز عبور، اثر انگشت، تلفن همراه و کلید) می‌توان کنترل نمود. از اطلاعات ذخیره شده در قفل می‌توان نسخه پشتیبان تهیه کرد. در صورت قطع برق یا اینترنت، این نوع قفل همچنان کار می کند، زیرا فقط از انرژی کم بلوتوث برای اتصال به تلفن همراه شما استفاده می‌نماید. مصرف بهینه انرژی و امنیت بسیار بالای آن نیز از دیگر ویژگی‌های قفل Ultraloq به حساب می‌آید.

- قفل هوشمند Yale Assure

بهترین مدل های قفل هوشمند با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه

این نوع قفل ضمن داشتن امنیت بسیار بالا و ویژگی‌های منحصر به فرد فنی، از ظاهری زیبا و جذاب نیز برخوردار می‌باشد. برنامه‌ریزی روزمره جهت باز و بسته نمودن درب، به اشتراک گذاشتن کلید مجازی با دوستان و آشنایان، باز و بسته کردن درب از راه دور از کارهایی است که می‌توان با ارتباط اینترنتی این نوع قفل با تلفن همراه، انجام داد. همچنین قفل‌های هوشمند Yale Assure دارای مکانیزم قفل اتوماتیک می‌باشد که در زندگی پر مشغله امروزی بسیار پر اهمیت است. زیرا گاهی اوقات فراموش می‌کنیم در هنگام خروج از منزل درب را ببندیم.

- قفل هوشمند August نسل سوم

بهترین مدل های قفل هوشمند با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه

این نوع قفل یکی از بهترین قفل‌های هوشمند برای کنترل از راه دور توسط تلفن همراه می‌باشد. به طوری که تمامی امور مرتبط با ورود و خروج به منزل را می‌توان از هر جای دنیا کنترل و مدیریت کرد.

- قفل هوشمند Sesame

بهترین مدل های قفل هوشمند با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه

قفل Sesame به شما اجازه می‌دهد از تلفن همراه خود به‌عنوان کلید استفاده نمایید. شما قادر خواهید بود تا درب را از راه دور باز و بسته کنید. همچنین می‌توان ورود و خروج افراد مختلف را کنترل و برای مراجعه کنندگان در صورت لزوم و حضور نداشتن در منزل، مجوز دسترسی صادر و از پشت درب ماندن آن‌ها جلوگیری نمایید.

- قفل هوشمند Haven

بهترین مدل های قفل هوشمند با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه

 

اگر شما همواره نگران امنیت خانه و محافظت از اعضای خانواده خود هستید، درب بازکن هوشمند Haven بهترین پیشنهاد برای نصب بر روی درب ورودی ساختمان می‌باشد. این نوع قفل‌های هوشمند را می‌توان از طریق نصب برنامه هوشمند بر روی تلفن همراه کنترل نمود. به این ترتیب به راحتی می‌توان بسیاری از امور مانند کنترل ورود و خروج افراد، باز و بسته کردن درب و یا صدور مجوز دسترسی برای افراد دلخواه را از راه دور انجام داد.

 

منبع: karenddl.com